Zabudowa kontenerowa

Zabudowa kontener jest jedną z najbardziej popularnych wśród odbiorców, zaraz po skrzyniowej. Wybór uzależniony jest od materiałów, które jako przedsiębiorca będziemy przewozić – niektóre po prostu wymagają samochodu z zabudową kontenerową. Inne różnice między oboma rozwiązaniami (poza kryterium przewożonych produktów) to: wielkość przestrzeni ładunkowej, waga, funkcjonalność (sposób załadunku samochodu), odporność na warunki atmosferyczne, izolacja termiczna, trwałość oraz koszt.

W przypadku zabudowy izoterma (nazywanej popularnie chłodnią) budowa wygląda dosyć podobnie, aczkolwiek jej wnętrze jest przygotowane do utrzymywania temperatury – w tym celu zastosowano podwójną blachę aluminiową oraz izolację podłogi.
– poszycie z białej blachy (grubość około 1mm)
– podłoga z wodoodpornej sklejki antypoślizgowej (grubość około 2cm)
– drzwi boczne zamykane na zamek
– jednopunktowe oświetlenie kabiny
– waga całkowita samego kontenera to 604kg (+ ewentualna waga windy)